mooi en rustig plekje zonder voorzieningen bij druk pannenkoeken restaurant. We sliepen hier voor de 2e x prima. En aten weer een lekkere pannenkoek. Hoorn is maar 4 km op de fiets en zeer de moeite waard. leuk plekje als je zelfvoorzienend bent.

Jan-en-Ans

Erg mooie plek. Zeldzaam zeker omdat het gratis is. We hebben hier zelf niet overnacht maar de plek wel bewonderd. En heerlijk gegeten in het pannenkoekenhuis. Beide plekken (in totaal 2 plekken) hebben geen voorzieningen maar als je zelfvoorzienend bent is dat geen enkel probleem.

Pannenkoekenhuis Ootje Konkel