Meer dan dit hoeft het niet te zijn! Keurige loosplek voor toilet en grijs water. Daarnaast ook de mogelijkheid tot innemen van drinkwater. Wij waren onze koppeling vergeten, maar mochten deze lenen van het tankstation. We zijn vriendelijk geholpen hier, bedankt hiervoor!

• augustus 2021

• februari 2021

Prima service. Heel jammer dat de nabijgelegen camperplaats bij het station Zaanse Schans gesloten is voor overnachtingen. Waarom hebben ze dat gedaan? Ik stond er vaak en het was toen heel rustig.

• augustus 2021

• februari 2021