prachtige camping, hartelijke ontvangst en super netjes en schoon. heerlijke omgeving om te fietsen. een echte aanrader.

Joan2

we hebben hier maar 2 nachten gestaan. maar wat een mooie camping! super schoon sanitair. geweldig mooie ruime plaatsen. heerlijk rustig. en geweldige eigenaren die het je erg naar je zin maken, met fietsroutes en ook een zeer gezellige avond in de t moâtje! wij komen zeker nog een keer terug!

• april 2022

een zeer goed onderhouden camping met een net geschoren grasmat. Vriendelijke eigenaars. Op koningsdag voor alle gasten koffie met oranje tompoes. Keurig schoon sanitair. Leuk aangeklede kantine. Goede fietsomgeving. Ruime plaatsen. Geke en EvertJan bedankt.

• april 2022

SVR Camping De Hoge Moat