Een fijne camperplaats met vriendelijke eigenaars. De CP ligt in een prachtig landschap heerlijk rustig. We komen hier zeker nog een keer terug.

Wehebben genoten van de Twentse gastvrijheid. fijne kleinschalige CP. genoten van het boerderij leven en het prachtige Twentse land. een dikke aanrader wppk

HymerWPP

Heerlijke plek! met supervriendelijke eigenaar! En een leuke paasverrassing bij aankomst! Mooie wandelingen in de schitterende omgeving en lekker rustige camperplaats! Top

Camperplaats De Nijenhaer