wat een rustige sfeer hangt er op deze camping. echt super. fiets en wandel mogelijkheden te over. sanitair perfect. kortom we hebben genoten.

• februari 2023

waarom zijn jullie eigenlijk tegen een camperplaats bij Ter Huurne aan de grens terwijl jullie zelf maar 4 maanden per jaar open zijn? Wat een onzin.

Otmar-en-Helene

Perfecte camping voor jong en oud. Ruime plaatsen, prima sanitair (en schoonmaak), rustige en vriendelijke sfeer. Een plek om terug te komen ☺️

• februari 2023

Camping De Meene