Rustige plek tussen de sportvelden, ‘s nachts heerlijk rustig. Mooi wandelen bij hondenlosloopgebied en lekker gegeten bij Pronto

• april 2023

3 mooie plekken op harde ondergrond, en goede uitvalsbasis om te fietsen en/ of te wandelen. Enter is een leuk dorp met genoeg winkels en eettentjes. Wij hebben hier 2 nachtjes heel rustig en met plezier gestaan. Jammer dat er zo weinig van dit soort pareltjes zijn in Nederland.

• februari 2023

We hebben hier een nachtje gestaan. dit zijn geweldige mooie plekjes waar er veel gemeentes een voorbeeld van kunnen nemen. heerlijk rustige nacht gehad.

• april 2023

• februari 2023