• april 2023

Rustige, kleine en keurige camping in landelijk gebied nabij de Duitse grens. Ruime plaatsen en schoon sanitair. Geen aparte afwateringsput voor vuil water waar je de camper boven kunt rijden maar wel afvoermogelijkheid bij kraantjes, prima te doen met emmer of slang.

Globetrotter1953

Toen we arriveerden was de boss er even niet. Geen probleem tel nr gebeld en we mochten zelf een plekje zoeken. Wat een enorm verzorgde camping, schoon, gemoedelijk en heerlijk rustig. Prima vertoeven hier!!

• juni 2021

Top plek. Schoon, ruimte, rust, vriendelijke eigenaar. fietsen in de omgeving goed mogelijk.

• april 2023

• juni 2021