prachtige plek om met je camper te staan. fantastisch sanitair en heerlijk verwarmd zwembad. Wij betaalden voor 1 nacht in september € 16,- Een echte aanrader

Crossroad

Hartelijk dank voor uw review en hopelijk tot een volgende keer!!

SteveTina

Goedemorgen meneer Fish, Hartelijk dank voor uw review. Het klopt dat u vooraf betaald heeft voor uw sepcard welke u nodig bent voor het gebruik van het warme water en om te douchen. Dit is om bij het inchecken drukte te voorkomen. Voor het weggooien van uw afval heeft u niet betaald. Hiervoor staan (gratis) tikken op de kaart. Graag verwelkomen we u nogmaals op de Vossenburcht!!

B.N.-

Hartelijk dank voor uw review!!

Crossroad

Hartelijk dank voor uw review en hopelijk tot een volgende keer!!

B.N.-

Hartelijk dank voor uw review!!

Familiecamping De Vossenburcht