• augustus 2021

Super fijne en mooie plek. sanitair is schoon en goed onderhouden. plekken zijn erg ruim en er is een mooie service plek voor de camper.

• juni 2021

wat een super weekend hebben wij gehad met onze klein kinderen, veilig, schoon, veel speelgelegenheden, prima sanitair en een prachtige natuur. wij komen terug

• juni 2021

Prima camping, net sanitair. Mooie uitvalsbasis voor wandel en fietstochten.

• augustus 2021

• juni 2021

Prima camping, net sanitair. Mooie uitvalsbasis voor wandel en fietstochten.

Camping de Lemeler Esch