Toppark ’t Hulsbeek

Deurningen, Oldenzaal, Overijssel, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

hoewel het weer niet al te best was hebben wij ons prima vermaakt hier wat een mooie c.p en alles prima in orde sanitair mooi schoon alles via een pasje dik in orde wij komen zeker weer

Over ons

About us image
Toppark 't Hulsbeek is gelegen aan de westelijke rand van recreatiepark het Hulsbeek aan de Reininksweg. Met een oppervlakte van 1,5 hectare is er ruimte voor 50 campers. De slingerende weg door het park met aan weerszijde ruime staplaatsen biedt een speelse opstelling met veel privacy. Recreatiepark Het Hulsbeek heeft een oppervlakte van 230 hectare. Enerzijds de aangelegde recreatieplassen (zwem-, surf-, sup- en visvijvers) met recreatieweiden en een skateboardbaan, en anderzijds de oorspronkelijke bebossing en heide.

Toppark ’t Hulsbeek