prachtige ligging aan het riviertje de Regge. sfeervol terrein, prachtig privé sanitair en veel voorzieningen. restaurant is zeker een bezoek waard.

• september 2021

10-9-2021 lokatie ziet er verzorgd uit. De plek waar je staat is enorm groot, goed voor 2 campers. De prijs is even schrikken 33.10 ipv de 12.50 in de gids. We hadden de review niet gelezen, dan hadden we het kunnen weten.

• april 2021

Zijn er gisteren geweest. De camperplaatsen zijn opgeheven. Wel mag je op de camping staan. wel tegen een andere prijs.

• september 2021

• april 2021