Camping de Noorde

Zwartsluis, Zwartewaterland, Overijssel, Nederland

• juli 2024

dit is een pareltje en wat zo leuk is dit is kleinschalig geen grote massa. alle voorzieningen zijn aanwezig, en zeer vriendelijke uitbaters wij komen zeker nog wel een keer terug,alles netjes en schoon.👍

H.-Fiks

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat het toch gelukt is. Tot de volgende keer! Groetjes Daniel en Linda

• juni 2024

wat een fijne plek. de plaatsen zijn ruim. een geweldig uitzicht over de polder. heel rustig. schoon sanitair. en je kunt er een ijsje kopen 😀 maar bovenal vriendelijke eigenaresse. we gaan terug en vragen dan weer om plek nr 2

DeBruineAdria

Wat een mooi plekje is plek 2 toch!

• juni 2024

DeBruineAdria

Wat een mooi plekje is plek 2 toch!

Camping de Noorde