Molecaten Park De Agnietenberg

Zwolle, Overijssel, Nederland

• augustus 2021

Aardige camping, vriendelijk personeel. Alleen de sanitaire voorzieningen waren veel te ver weg en ontoereikend. Ik zal deze camperplaats niemand aanraden.

• augustus 2021

redelijke camping maar sanitaire voorzieningen zijn echt niet toereikend en ver van de camperplaatsen. geen hele grote plek maar wel 34 euro per nacht voor 2 volwassenen en 2 kinderen. na 17:00 receptie dicht en weinig te beleven. kortom; voor dit geld op een camping verwacht ik meer.

Map
Green Key eco-label