Staan bij de receptie. Willen 1 nachtje op de camping staan. alles afgewikkeld. rekening 105 euro w.o. 45 euro borg en 17,50 reserveringskosten. dit is te gortig, weer vertrokken

HensenR

Beste HensenR, Dank voor uw feedback en wat jammer om te horen dat uw ervaring met ons park niet goed geweest is. Het klopt inderdaad dat wij € 45 in rekening brengen. Dit is echter niet voor gebruik op het park, maar borg voor de slagboompas. De borg ontvangt u uiteraard weer retour wanneer u de pas inlevert. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

• juni 2021

Mooie camping voor mensen met een rijkgevulde beurs. Helaas geen ACSI camping meer voor buiten het hoogseizoen, we moesten op stel en sprong op zoek naar een alternatief. Het werd Dijnselburg. Daar werden we met open armen ontvangen. Bingo!

• juni 2021

Camping Bos Park Bilthoven