Eén nachtje gestaan. prachtige omgeving, lekker gewandeld. aardige jonkvrouw en heerlijke biertjes. Kortom een puike plek. We komen zeker nog eens terug.

krtjt

Een aanrader, geweldige wandelingen in de natuur, mooie rondleiding op het Ford en dan de bierproeverij in het proeflokaal! thnx het was een heerlijk weekend uit! Tot volgende keer !

NielsRia

De locatie is prachtig! wat wel jammer is is dat de sta plekken een beetje een zooitje is, hopen zand en flinke gaten in het gras.

Camperlocatie Fort Everdingen