Jammer dat op deze fantastische kampeerplek langs de Hollandsche IJssel de uitbaatster naar ons idee nèt teveel haar stempel op zelf bedachte kampeerregeltjes legt. Dat blijft ook hangen. En dat is jammer.

Koo

wat een fijne plek om heerlijk te relaxen en actief te zijn . heerlijk plek aan het water super gastvrije beheerders alles is in de prijs inbegrepen wij komen zeker nog meerdere keren terug. wassen kan ook maar daar is dan 4 euro en drogen ook

• april 2023

fantastische plek, heerlijk Paas weekend gehad. Eerste paasdag waren er eitjes over de hele camping verstopt tot groot plezier van de kinderen. Echt een aanrader!

• april 2023

Camping de Boogaard