De Fruithof

Lexmond, Vijfheerenlanden, Utrecht, Nederland

De Fruithof

aan de rivier de Lek - melden per telefoon voor aankomst - deelnemer Campererf Alblasserwaard-Vijfheerenlanden - Utrecht 21km

• Achthoven 39

4128 LW, Lexmond, Nederland

• februari 2021

we hebben hier alleen gestaan met onze camperbus. We werden hartelijk ontvangen en mochten de volgende dag bij de buren naar de pasgeboren lammetjes kijken. Heerlijke tuin en prima (niet verwarmd) sanitair. Je kan lekker wandelen hier...

• november 2020

Geweldige ontvangst zelfs laat op de dag. Een heerlijk welkomstgeschenk ontvangen. Prachtige omgeving en schaapjes om naar te kijken. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Aanrader!

• september 2020

Geweldige en rustige plek tussen de fruitbomen en schapen. Zeer gastvrije, vriendelijke en behulpzame eigenaren. We hebben genoten van rust, ruimte en de appel/perensap. Bedankt Ria en Theo !

Cor en Divera

Alle 18 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• februari 2021

• november 2020