Camperplaats Aan het Dorp

Werkhoven, Bunnik, Utrecht, Nederland

Camperplaats Aan het Dorp

rustige camperplaats - uitzicht op de fruitbomen - in de Kromme Rijnstreek - lounge aanwezig - korting bij langer verblijf - centrum 500m

• Herenstraat 98

3985 RX, Werkhoven, Nederland

Wat een mooie cp. Alles wat een camperaar nodig heeft is er. Mooie plaatsen, een prima bakker op 400 m en uiteraard knooppunten voor mooie fietstochten. Inmiddels zijn wij kort na elkaar 2 keer hier geweest. Je hebt vele mogelijkheden om te fietsen. Wij komen zeker nog een keer.

Solano49

mooie nette cp. sanitair heel goed vriendelijke eigenaren. willen dat je het naar de zin hebt. organiseren 1a2 x per week een koffie moment met alle camperaars. prachtige fiets mogelijkheden

• augustus 2021

Mooie Camperplaats met goede voorzieningen en prachtig gefietst op de Utrechtse Heuvelrug . Hartelijk ontvangen door de waarnemers Piet en Hiske uit Friesland die erg gastvrij zijn ! Bij ons vertrek kwam Engel Bos op onze plek staan ! Fijne dagen gehad in Werkhoven! Nol en Antoinet

• augustus 2021