fantastische plek goede locatie Zeer schoon en vriendelijk geweldig personeel zeer goede prijs acis-kaarten worden geaccepteerd geweldig plek

• augustus 2020

Ideaal gelegen voor Noordzeestrand en Grevelingen. CamperPlekken zijn erg klein, duur (40 euro voor twee personen) en het is erg druk. Sanitair was goed en schoon.Tussen de campers staan tenten en caravans, jammergenoeg ook met hun auto’s, tussen en voor de tenten

• juli 2020

Wij stonden hier een week met de camper.op de ruime plek hadden wij privé sanitair ivm de Corona.Dat is ons goed bevallen het zag er perfect uit.Mooie fietsroute met de knooppunten.

• augustus 2020

• juli 2020