camping bij paardenboerderij, midden op het schiereiland Walcheren, het hele gebied is prima te fietsen . Zeeland is prachtig.

• juli 2021

Topcamping! Mooie ruime grassige plaatsen, schoon en comfortabel sanitair. vriendelijke eigenaren. Op fietsafstand van strand, Oostkapelle en Domburg, maar ook mooie omgeving voor tochten.

• juni 2021

Door ongeval moeten annuleren, wel het hele bedrag moeten betalen. 3 andere geboekte campings gratis kunnen annuleren, zelfs de camping waar we stonden kregen we het hele bedrag terug. Als ik weer opgeknapt ben en deze reis opnieuw ga doen voor mij zeker geen Kreekrug meer

• juli 2021

• juni 2021