• december 2021

Deze camping is echt geweldig. We zijn er nu een keer of 8 geweest voor een weekend en het is altijd schoon en vriendelijk. De plaatsen op het veld zijn uitermate ruim en met eigen waterkraan. Vanuit Kats zit je redelijk centraal in zeeland dus uitstapjes te over. Kortom een Top camping.

• september 2021

We zijn er volledig van overtuigd dat we hier voor de 5e keer zijn (helaas met een pauze door de coronapandemie) en genieten van de vriendelijkheid van de uitbaters. Alles was super schoon, corona regels worden aangegeven, ontsmettingsmiddelen bij de hand.

• december 2021

• september 2021