• augustus 2021

Wat vonden wij, 5 personen 16,19,20,53,55 jr dit een heerlijke camping. We hebben genoten van de rust en stilte, de reuze ruime plek, het picobello schone leuke toiletgebouwtje( geen muntjes) de sterke WiFi en bovenal de Zeeuwse gastvrijheid!Bedankt!! Aanrader!

• april 2021

Vriendelijk ontvangst en gezellige minicamping !! De douches , toiletten en afwas gelegenheid zijn brandschoon. De kampeerplaatsen zijn ruim en voorzien van water en stroom. Wijds uitzicht over het Zeeuwse landschap. Ideaal voor wandelingen en fietstochten. De bekende supermarkten op fietsafstand.

• augustus 2021

• april 2021