Minicamping De Vlaschaard

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Reiziger99

Zeer prettige ontvangst door Mirjam Je voelt je er gelijk thuis gehele verzorging van de camping is top het sanitair springt er echt wel uit , erg schoon en mooi leuk voor kinderen , ook de dieren die aanwezig zijn . gelijk geboekt voor een weekje in de zomer groetjes jule en Martina

AlexLieve

Oh wat een mooie positieve review!! Daar worden we blij van... Super bedankt en graag tot een volgende keer!

Minicamping De Vlaschaard