• augustus 2020

Stroom is duur, kost per dag €4,00. Strand per fiets goed bereikbaar. 4km vanaf de camping. Weids uitzicht, ruime plaatsen. Vanwege Corona maatregelen nogal wat beperkingen in sanitair gebruik en (af) wasgelegenheid. Leuke fietsmogelijkgeden in de omgeving.

• augustus 2020

Mooie lokatie alleen door Corona douche en toilet protocol onhandig maar goed. 17 euro richtprijs is onjuist. Wij moesten bij eigenaar Piet 30 euro per nacht betalen.

Hymerfun

Als u inderdaad 30 euro per nacht heeft betaald voor camper, 2 personen en elektrisch dan vragen wij u om contact met ons op te nemen want dan is er onverhoopt een fout gemaakt die hersteld moet worden.

• juni 2020

wij waren hier op 27/6/2020, mooie rustige camping, door de aanwezigheid van wat jongeren en kindjes,was er óók wat leven in de brouwerij, wij betaalden € 19.50 incl.belasting.

• juni 2020

Camping Boerenhoeve Nieuwvliet