• oktober 2022

Zeer onbeleefd weggestuurd bij receptie. Waren er om 11.00 uur en zouden om 18.00 uur terugkomen Toen wilden ze kijken of we van tevoren een stoel konden krijgen - ze wilden ook niet reserveren. Ze hebben het niet nodig

• augustus 2020

• juli 2014

Relatief duur, maar veel nette faciliteiten (ook veel voor kids). Door heggen afgeschermde plek. 6 ampere stroom, water en afvoer aanwezig op plek. zeer mooie omgeving. vriendelijk personeel, wel redelijk massaal karakter.

• oktober 2022

• augustus 2020