• april 2022

• mei 2021

we mochten eerst kijken welke plaats we zouden nemen: ACSI of de andere. Namen de andere ivm toilet- douchegelegenhied die werkelijk formidabel is. Camperplaats zijn met kleine planten van elkaar gescheiden. 16 amp, wat echt super veel is. Sanistation bij uitgang. Prima dagen gehad.

• september 2020

Prima camperplaats. Alleen wel duur voor wat het. Ver van het toilet gebouw.

• april 2022

• mei 2021

• september 2020

Prima camperplaats. Alleen wel duur voor wat het. Ver van het toilet gebouw.

Vakantiepark Schouwen