een heerlijk weekend gehad op deze hele mooie schone camping, we waren vrijdag wat aan de late kant, geen enkel probleem we werden hartelijk ontvangen en naar onze mooie plaats begeleid. we zullen iedereen die een (mini)camping in Zeeuws-Vlaanderen zoekt deze aanbevelen. groeten Judith en Rico

Kerkjes_6971

Vriendelijke ontvangst door de beheerder. waren wat aan de late kant maar dat was geen probleem. Mooi camperveld met goede voorzieningen. sanitairgebouw is top!

• februari 2022

• februari 2022