Goed aangelegde camperplaatsen met alle voorzieningen bij de hand. Grote supermarkt op wandelafstand en Brouwersdam en stranden 5 min rijden. Sanitair heel netjes, wel douches betaald maar ook zeer goed. Voor dicht bij de stranden heerlijke en zeer ruime camperplaatsen.

Camptogether

Mooie camping, zeer schoon en ruim sanitair. op loop en fietsafstand van supermarkt en centrum. Ruime plaatsen en lekker rustig. Wifi mag beter, maar is ook lekker rustig zonder

Drew78

aanmelden bij aanmeldzuil voor de slagboom, ook dan al een plaats kiezen. omdat we op fam. bezoek gaan hebben we gekozen voor een halve plaats en 1 nacht. we betaalden 29,08

Camping Muralt