Elke keer weer als we hier komen een prima camping! We genieten hier van de natuur, de zee en de gastvrijheid. Tot de volgende keer, groet Ben en Trudy

FotoBen&Trudy

Dank je wel voor jullie leuke reactie en de tip voor het aanpassen van de campersite.

• juni 2021

• september 2020

ongastvrij: camping info uitsluitend op papier. Vraag meteen om muntjes voor uitrit slagboom en douche. Binnenkomst tussen 14-15 uur. Afval kan je kwijt op 3 dgn gedurende 1 uur per dag. camperplaats is ruim, serviceplaats netjes. Omgeving is prachtig.

• juni 2021

• september 2020