Betalen voor niets. Een gemeente raad die zijn oren laat hangen naar boeren met een camperplaats. Terneuzen laat zien waar het voor staat.

AAM

De plaats is afgelegen maar ligt best mooi. Je moet je aan en afmelden, Later wordt het bedrag (stond geen bedrag bij) geïncasseerd. Dat is dus een verrassing, daar hadden we geen zin in. Dus een andere plek gezocht.

TonenMarga

ik kan helaas geen nul sterren geven. 1 is te veel ! Dit slaat wer-ke-lijk he-le-maal nergens op...... nul komma nul voorzieningen, langs een drukke weg waar vaak hard wordt gereden....voor €9,74 per nacht ???? Compleet van de zotte....

• Rooseveltlaan

4535, Terneuzen, Nederland