zeer vriendelijk en flexibel. waren pas 22:30 daar maar geen probleem. nog snel ontbijtbestelling opnemen 🤪. mooie ruime plaatsen en eenvoudig maar goed sanitair. wel 50c meenemen voor de douche. we komen terug

djgert

Hartelijk bedankt voor jullie mooie recensie. Fijn dat jullie hier genoten hebben en nog eens terugkomen! groetjes Charles en Ingrid.

heel toffe camping, aangename eigenaren . leuk barretje waar je iets kan drinken op zaterdag en supergoeie frietjes geeten😱👌😋😋. twee ieniminie minpuntjes . niet zo n goeie WiFi, en je kan niet zien hoeveel tijd je nog hebt om te douchen. Voor de rest echt top!

smetnancy

We hebben weer genoten bij jullie,heerlijke avonden met muziek ,lekkere pizza's, frietjes en jullie gastvrijheid. Gr Hanny en Meino

Camping Perkpolder