• april 2023

goede ontvangst, het gras was nog te nat en we mochten op de parking staan. Fietsenberging met oplaadpunt aanwezig. Hier komen we zeker nog eens terug.

• juni 2021

Aanrader! Echt een hele mooie uitstekend verzorgde minicamping met hele grote plekken in t groen. Super gastvrij, fietsen binnen stallen kan, sanitair goed, schoon en ruim aanwezig. iets verder van duin en strand, maar het is de extra afstand zeker waard!

• mei 2021

Voor de tweede keer op deze heerlijk rustige en vooral erg verzorgde en schone camping. Erg ruime plekken en prima voorzieningen op de camping. Gastvrij ontvangst. Prima uitvalbasis om er met de fiets op uit te trekken. Echt een aanrader!

• april 2023

• juni 2021