leuke kleinschalige camperplaats van een zeer vriendelijke familie. Je kunt heerlijke pannenkoeken bestellen die bij je camper worden gebracht. Rustig in de nacht, en de kippen scharrelen over het terrein. Petra en Rob

big.pietje80

een camperplaats naar mijn hart : het boerenleven opsnuiven, rust, ruimte, uitstekende uitvalbasis voor de mooie omgeving en zeer vriendelijke familie. die het gezamenlijk allemaal regelen. Sam bedankt! En moeders maakt overheerlijke pannenkoeken, een must ! Alles top !

Camperplaats de Groot