gertblom56

GeoDick keurige camping met grote caravan seizoenplaatsen en met keurig sanitair. 2 camperplaatsen op 2 verloren hoekjes. de camper moet op de verharde strook, voorkant tegen donkere groene heg, weinig licht en zon, jammer. Dat voor € 30.40, campers dus niet echt welkom!

Dit is met stip de meest verzorgden camping die wij bezocht hebben in ZH dit jaar in een woord fantastisch. Els en Pieter van Staaveren . Hoef je niet over na te denken om naar toe te gaan.

Buitengoed De Kriekenboogerd