Grote plekken, goede stroom 16 ampere, vlak bij strand en leuke strandtenten. mooi restaurant op de camping . Alleen sanitair niet meer van deze tijd. mooi douche gebouw had beter bij de camping gepast. wij komen zeker nog een x

Carthago150

Camping op 10 minuten lopen vanaf het strand. Maar is nu erg rommelig en onrustig door werkzaamheden. Restaurant was daardoor ook niet open. Plek was modderig en er lag flink wat hondenpoep. Prijs aan de hoge kant voor dit seizoen.

Vakantiepark Vlugtenburg