atawalpe

Bedankt voor jullie verblijf bij ons en een mooie tijd gewenst in Nederland. Uiteraard welkom om terug te komen als jullie in Nederland verblijven en onze mooie omgeving te ontdekken. Vriendelijke groet, familie Treure / v.d. Berg

Prettige en gastvrije ontvangst en mooie, rustige camperplaats. Goed geslapen. Door regen was grasveldje nog te drassig, maar op verharding ook mogelijk. Electra, wc en water aanwezig. Omgeving ook mooi om te wandelen en fietsen, zelfs bij (veel) regen en wind.

DickPet

Bedankt voor jullie verblijf bij ons, jammer dat het weer tegen viel. Altijd welkom om terug te komen en nogmaals te genieten van onze mooie omgeving.

Heerlijk 3 nachten verbleven met onze kleindochter. Naar Molenwaard gefietst, wat prima te doen is! Kleindochter heeft genoten van alle dieren en speeltoestellen. Zeer gastvrije je ontvangst. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!

Wat fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. En wat een gezellige en spontane klein dochter. Altijd welkom om nog een keer te komen genieten van onze mooie omgeving

• Middenpolderweg 2a

2959 LB, Streefkerk, Nederland