• mei 2022

Gewoon te schandalig dat deze camping op de site staat. Je voelt je absoluut niet veilig. Te smerig voor woorden. Wij zijn gevlucht. Die ene ster is het nog niet waard.

• mei 2018

Mooi gelegen, vlak aan het Dorijanmeer. Helaas niet bruikbaar als camperplaats. Is een troosteloze camping, op de bar en grasplein na volledig onderkomen. Stonden er één nacht, 10€. Vriendelijk genoeg, maar een gesprek in het Macedonisch blijft moeilijk. Een 3 omwille van het uitzicht.

• mei 2018

Een veilige plaats op een terrein aan het meer. Het terrein is een soort vergane glorie met tientallen lege caravans en vakantiehuisjes. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de voorzieningen. Jonge mensen hebben ons vriendelijk ontvangen.

• mei 2022

• Marshal Tito 1487