• oktober 2022

Parkeerplaats en gebruik toilet (tijdens openingstijden restaurant) verder niets mogelijk. Eur 10 per camper (ik reis alleen) honden niet toegestaan in restaurant.

MarianGM

De plek om te verblijven is op de parkeerplaats van de bus. We kiezen voor 10.-€ / camper met 2 personen. We krijgen een kamersleutel om te douchen. De verswatertank kan ook worden gevuld. Het restaurant is erg netjes en goed. Wij zijn zeer tevreden!

• september 2019

verbleef hier half september 2019. Gratis. Vlakke grindplaats op een avonturenboerderij met zeer goed restaurant, zeer rustig. Geen service behalve prullenbak. Rustig en veilig, ten zeerste aanbevolen.

• oktober 2022

• september 2019