R.-A.-Prinsen

super natuurlijke camping op een prachtige locatie, zeer vriendelijke en leuke exploitant familie. Met veel oog voor detail is een klein museumdorp met hutten gebouwd. Om er te komen is een beetje vervelend, maar het is het waard! We komen altijd graag terug 🙂

Columbuss

geweldig plekje, ook voor kinderen. Uiterst vriendelijk ontvangst, nette sanitair, leuke wandeling naar de visvijver. En dan ook nog een prachtig hoekje met oude gebouwen met alles erop en eraan.

Høgetveits Naturcamp