Lillesand, Agder, Noorwegen

strandjes - uitzicht over een baai - centrum 6km

• Østre Kystvei 541

4790, Lillesand, Noorwegen
  • NOK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• augustus 2022

Mooi uitzicht. Naast de weg, maar weinig hinder na 19.00. Zandstrandjes en picknickgelegenheid. Longdroptoilet in het kleine grijze huisje. Even verderop ook CP. Mooier, maar minder om te zwemmen.

Nina2112

Rustige plek naast een fjord met veel wandel- en fietsroutes voor de deur. Het toilet dat hier genoemd wordt is eigenlijk vlakbij camperplaats Svenniges bru op vier minuten lopen via het fietspad onder de weg door. Daarlangs liggen ook kleine zandstrandjes.

HILK

We kwamen hier aan na het proberen van de jachthaven van Lillesand, die eind mei om 15.30 uur op een dinsdagmiddag al vol was. We verbleven op de rustigere parkeerplaats aan de linkerkant en onder bomen met uitzicht op pontons. We raden aan om uw eigen camperfaciliteiten te gebruiken…..

• augustus 2022

• Østre Kystvei 541

4790, Lillesand, Noorwegen

• NOK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.