mooie camping met grote staanplaatsen op asfalt, onmiddellijk aan strafs, sanitair inbegrepen in dagprijs (470Kr)

DomiMyra

wilden telefonisch reserveren maar dit kon alleen online. de prijs was 870 kronen voor 1 nacht. toen ik belde of dit klopte kreeg ik als reactie, we hebben nog maar weinig plekken dus dan worden ze duurder. mooi camping of niet. maar hier trappen we niet in.

JaapenChristina

Overzichtelijke camping met uitstekend sanitair. grote speeltuin en strand. Visplek op de rotsen. Dorpje Mandal op loopafstand. Leuke bospaden naast de camping voor als je even de deur uit wil. Verder kan je vanaf deze plek alle kanten op met de fiets.

Sjøsanden Feriesenter A/S