Prima apparaat om vers water te tappen. Wel eigen slang en gardena koppeling gebruiken. Toilet cassette legen en omspoelen gaat ook prima. Afzuigen van grijs water werkt niet meer, dat heb ik ook maar achter busstation in straatkolk gedaan

• oktober 2022

Achter het busstation is een waterkolk, daar heb ik grijs afgevoerd. Verswaterpunt, neem wel je Gardena koppeling mee! Cassette is netjes en schoon. 2 Camper Parkeerplaatsen.

FourFamTab

Het sanitair station werkt perfect behalve de afzuiging. Er is vers water en je kunt het toilet legen, grijs water kun je alleen met een emmer kwijt. Alles is gratis.

• oktober 2022

• Riksveg 41