Prijs kwaliteit in vergelijking met andere campings is prima. Ondanks de drukke bezetting toch een rustige camping. Schoon sanitair, goede kookgelegenheid met twee ovens. We hadden prachtig weer dus konden ook lekker zwemmen in het meer .,kosten voor twee personen met camper en stroom 340 nok

papagrem

We hadden goede herinneringen, maar nu werd het volgebouwd als een parkeerterrein bij de Efteling…. we zijn verder gereden…..

prima camping. voor ons net even te rustig. sanitair netjes maar met muntjes

prima camping. voor ons net even te rustig. sanitair netjes maar met muntjes