JuRiJoRoJa

Mooie (verharde en onverharde) camperplaatsen direct aan het water op een camping met bijna uituitend vaste plaatsen. Voldoende sanitair zo goed als nieuw en zeer verzorgd. Niet goedkoop met NOK 450, stroom en douchen is dan wel inbegrepen.

Hans-KtH

Flinke camping met veel vaste plaatsen. Diverse passanten plaatsen aan een strandje, op een wat schuin liggende grasstrook. Blokken nodig! Mooi sanitair bovenaan het schuin liggende terrein, soort van terrassencamping. We betaalden NOK 450... Echt Noorse prijs!

Risør Resort - Moen Camping