Er stond inderdaad een bord no camping. Het betrof hier de houthandel die ernaast ligt. We hebben hier lekker kunnen ontspannen op een van de bankjes in het parkje ernaast aan het water. De honden vonden het leuk om ook even af te koelen.

Schlahmilch

Het bord 'No camping' staat er inderdaad. maar is niet bedoeld voor de rustplaats maar voor de ruimte bij de houthandel. Wij stonden er met anderen en iedereen heeft er naar tevredenheid overnacht.

Staring

Er staat nu een groot bord “no camping” bij deze plek, zou anders een prima locatie zijn om te overnachten. doorgereden.

• Primær Fylkesvei 55

Balestrand, Noorwegen