• augustus 2020

Prachtig uitzicht, heerlijk om even bij te komen. Toilet aanwezig, niet super geweldig maar oke en schoon. Verder kun je hier dus niet overnachten. Is echt alleen voor een pauze dan weer verder. Dus volgens mij geen echte camperplaats.

• juli 2020

• september 2019

Een parking langs een rustige weg met prachtige plaatsen op het asfalt en aan het meer. Prima en grote toilet voorziening. Gratis zoals zo vaak in Noorwegen. We stonden hier 's avonds met 4 campers en de volgende morgen waren het er 9. Een aanrader.

• augustus 2020

• juli 2020