waren hier begin september. Zelfs de toiletten keurig. Er was een hokje met een stroompaal er naast. nieuwsgierig als ik ben even kijken staat er een robotmaaier in. Zie ik in Nl niet gebeuren. Week en weg.

Adriatik1952

Prima locatie. Weinig last van de weg erachter. Nette Wc’s, ‘s nachts nog netjes onderhouden voor de dag erna. Goed voor een overnachting.

RobvH89

Mooie plaats om te rusten of te overnachten. Het sanitair wordt ook prima en frequent gereinigd. Top zoals we dat meer in Noorwegen zien.

Krekke Rasteplass