Fatsoenlijke ruimte. staat op grind. Nieuw sanitair gebouw. NOK 500 per nacht, inclusief elektriciteit en douche

Tor-Tybring-Aralt

Wij vinden dit een uniek plekje. Je betaalt voor de locatie, zoals zo vaak. Het telefoonnummer moet zijn 0047 95090319.

Ed-10 ontour

van af 1 oktober 2022 onder nieuwe leiding. zeer aardige nieuwe eigenaren. aan de dure kant maar fantastische plek. zo goed als nieuw sanitair. ook plek voor service. kom wel op tijd, zelfs toen wij er waren(13-09-2022) was het al snel vol. Zeer geliefd bij Finse camperaars.

Elsa's Camping