Bijzondere plek, heerlijk rustig. Het voel of kapelaan Erik Odekerke uit Dagboek van een herdershond zo om de hoek komt fietsen. Kerkje is wel in gebruik maar niemand gezien.

• oktober 2022

Perfecte plek voor een nacht. Ver van de E6 weg.

NCHVS

Leuk plekje voor 1 nachtje. Je staat iets verder van de E6 af dan parkeerplek aan de andere zijde. Ze waren met onderhoud van kerkje bezig. En we mochten er gaan staan. Wel veel last van muggen gehad.

• oktober 2022

Perfecte plek voor een nacht. Ver van de E6 weg.

• Kvalsund, Noorwegen

Åisaroaivi kerk