camping? onverzorgd hotel en geen voorzieningen. niet aan te raden, doorgereden en aan de rivier gaan staan. prima plek

josenjeannette

is niet echt een camping meer. wc en douche gebruik in het hoofdgebouw tijdens openingstijden. geen campingvoorzieningen.

• augustus 2019

Wij hebben op 30 juli 2019 geïnformeerd naar de gasflessenservice maar de camping/hotel weet nergens van. De Shell pomp aan de overkant heeft wel lichtgewicht flessen van 11 kg, die net als in Nederland op een andere plek weer in te leveren zijn met terug ontvangst van statiegeld. Evert en Yvonne

• augustus 2019

Evla [Tana] Hotel og Camping